منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از دبیرخانه کانون گرافیک سوره_ هفته گرافیک با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همراهی استادان حوزه گرافیک، از ۱۷ الی ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰1 برگزار شد.

اولین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی هفته گرافیک، با حضور حامد بیدی مدیر عامل کارزار و مدرس دانشگاه  با محوریت بحث پرسونال برندینگ برگزار شد.

دومین نشست هفته گرافیک، با استفاده از تجارب اشکان قازانچایی طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، در جهت نحوه درست مذاکره با کارفرما بود.

همچنین در دومین روز از هفته، با طراحی کاراکتر سپری شد. احسان عبداللهی، تصویرگر و مدرس دانشگاه، در این کارگاه با دانشجویان به ساخت عروسک‌های کاغذی پرداختند.

مهدی فریمانی، کالیگرافیست و مدرس دانشگاه در روز سوم هفته گرافیک، به دانشجویان نحوه آماده‌سازی طرح برای چاپ روی محصولات پارچه‌ای به روش کالیگرافی را آموزش داد.

کالیگرافی‌های حاصل از این ورکشاپ در روز چهارم هفته گرافیک و در کارگاه تخصصی چاپ سیلک، با کمک ثریا کلبادی، پرینت آرتیست و مدرس دانشگاه، بر روی کیف‌های پارچه‌ای به چاپ رسید.

در آخرین روز از هفته گرافیک، هنرجویان با پروسه خلق تایپ فیس فارسی آشنا شدند. رضا بختیاری، تایپوگرافر و مدرس طراحی تایپ فیس فارسی در این نشست دانشجویان را با روند خلق تایپ فیس قرآنی واضح آشنا کرد.

و اما در حاشیه‌ی اختتامیه هفته گرافیک، جشنواره سوره تماشا نیز افتتاح شد.

شریف نیک شهرت، دبیر کانون گرافیک سوره و جشنواره سوره تماشا از تاریخچه‌ی این جشنواره و نحوه ارسال آثار برای جشنواره با دانشجویان صحبت کرد.

در انتها دانشجویان از نمایشگاه پوسترهای منتخب دانشجویان سوره بازدید کردند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبرگزاری هفته گرافیک در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید