منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره اعضای کارگروه تخصصی اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی در جلسه‌هایی جداگانه با اعضای هیأت رییسه، هیأت علمی، کارکنان و  برخی از دانشجویان حاضر در دانشگاه به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند.

در این برنامه که از ساعت 9 صبح تا 14 به طول انجامید جلساتی بامحور شناسایی امکانات، نقاط ضعف و قوت دانشگاه و انتظارات دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی و معاونت‌های دانشگاه مطرح شد و آنها توانستند در فضایی صمیمانه و به‌دوراز تکلف خواسته‌ها و انتظارات خود را با نمایندگان وزارت علوم مطرح کنند.

در ادامه، بازرسان با سرکشی در فضاهای مختلف دانشگاه شامل پلاتوهای تئاتر،کارگاه‌های عروسک‌سازی، سفال، چوب، جواهرسازی، نقوش اسلیمی و... از روند کار در این کارگاه‌ها مطلع شدند. همچنین کتابخانه، واحد نشریات، کلاس‌های درسی، واحد آموزش، اتاق سرور و سایر بخش‌ها­ی دانشگاه را موردبررسی و بازدید قراردادند.

بازدیدکنندگان که خود از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) و از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های دیگر هستند از فرایند اجرای امور در دانشگاه‌ها مطلع بوده و به ضوابط علمی، قانونی و تحصیلی این مراکز آگاهی دارند. به همین منظور در جلسه‌ای که با حضور همکاران، هیأت علمی و دانشجویان در خصوص کیفیت و وضعیت دانشگاه مطرح شد به برخی از ابهامات و پرسش‌ها پاسخ داده و نظرهای اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان به‌عنوان طرح پیشنهادی به هیأت رییسه دانشگاه منتقل شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبازدید کارگروه تخصصی وزارت علوم از دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید