منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مصاحبه دکتری رشته «تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی»، «رشته مدیریت رسانه و اطلاعات» و رشته «علوم ارتباطات» در دو دانشکده هنر و دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در حال برگزاری است.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره مصاحبه دکتری در دانشکده هنر و دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در حال برگزاری بوده و تعداد 163 نفر از داوطلبان که در دوره دکتری 1402 مجاز شده‌اند، برای انجام مصاحبه به دانشگاه سوره دعوت شدند.

مصاحبه دکتری «رشته تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی» در طبقه پنجم ساختمان مرکزی دانشگاه سوره برگزارشده و تا روز سه‌شنبه 30 خردادماه 1402 ادامه خواهد داشت. همچنین مصاحبه دکتری در رشته «مدیریت رسانه و اطلاعات» در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در حال برگزاری بوده و مصاحبه دکتری «رشته علوم ارتباطات» نیز از روز دوشنبه 29 خردادماه در همین دانشکده انجام می‌شود و تا چهارشنبه 31 خردادماه 1402 به طول خواهد انجامید.

آزمون مرحله اول دکتری در پنجشنبه 11 اسفندماه 1401 برگزار شد و مرحله دوم آن تا آخر خردادماه 1402 به اتمام می‌رسد. 

 لازم به ذکر است رشته «مدیریت رسانه و اطلاعات» به عنوان دومین رشته دکتری دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اولین دوره خود را از مهر 1402 بعد از اعلام نتایج مصاحبه از طرف سازمان سنجش، برگزار خواهد کرد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهمصاحبه پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه سوره در سه رشته در حال برگزاری است

نظر خود را بنویسید