منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به پیشنهاد رئیس دانشکده معماری و شهرسازی و از سوی دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره، به‌دلیل بازنشستگی خانم مهندس زینب داعی‌پور، دکتر لیلا مقیمی به سِمت سرپرست گروه درسی معماری در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره منصوب شد.

در بخشی از متن حکم انتصاب سرپرست گروه «معماری- معماری» دانشکده معماری و شهرسازی به شرح زیر است آمده است: 

سرکار خانم دکتر لیلا مقیمی 

با سلام و احترام؛

  نظر به شایستگی و تجارب سرکار عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده معماری و شهرسازی، به‌موجب این حکم  به‌عنوان «سرپرست گروه تخصصی معماری- معماری و عضو شورای تخصصی گروه» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با مشارکت فعال در جلسات شورای تخصصی و در هماهنگی کامل با ارکان و بخش‌های مختلف دانشگاه با پیگیری مستمر و خستگی‌ناپذیر و انجام موارد محوله، در راستای افزایش سطح کیفی و ارتقای نام ونشان گروه مربوطه اقدام نمایید.

امیدوارم تا با تمحض مجدانه شما بر اهداف تعیین‌شده برای شورای گروه تخصصی و با همکاری همه همکاران خود در شورای گروه و شورای دانشکده و بقیه ارکان و بخش‌های دانشگاه، بتوانیم شاهد افزایش کیفیت روزبه‌روز دانشگاه سوره باشیم. از سرکار خانم مهندس «زینب داعی پور» نیز که برای سالیانی مسئولیت دشوار گروه را بر عهده داشته‌اند، صمیمانه سپاسگزارم. توفیق، سعادت و سلامت سرکار عالی را از درگاه حی منان ذیل سایه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفدا آرزومندم.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدکتر لیلا مقیمی به سِمت«سرپرست گروه تخصصی معماری- معماری» منصوب شد

نظر خود را بنویسید