منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

آیین وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه سوره با حضور دانشجویان، استادان، کارکنان، همسایگان و نمازگزاران اطراف دانشگاه و بسیاری از عاشقان شهدا در دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به همت ستاد بزرگداشت شهید گمنام، بسیج دانشگاه سوره مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین و برای نخستین بار در دانشگاه سوره برگزار شد.

دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه درباره این مراسم گفت: در ایام فاطمیه کشور ما میزبان بیش از ۲۰۰ شهید گمنام بود و این موضوع جرقه‌ای برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه سوره بود تا ما در این دانشگاه میزبان شهید گمنام باشیم.

وی افزود: از همان موقع تاکنون در حال پیگیری این موضوع بودیم که یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده را به دانشگاه بیاوریم که الحمدالله پیگیری‌های ما جواب داد و ما امروز ششم دی‌ماه ۱۴۰۲ برای نخستین بار میزبان یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده هستیم.

در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت، استقبال از شهید گمنام با حضور امام جماعت  و بسیج مسجد امام علی (ع) ،  سردار حاج حسین یکتا از فرماندهان جانباز دفاع مقدس، رئیس کلانتری، پلیس امنیت و راهور، مدرسه حرا و اهالی محله اطراف دانشگاه سوره انجام شد. در ادامه گزارش تصویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورههم‌زمان با وفات حضرت ام‌البنین؛ دانشگاه سوره میزبان شهید گمنام شد

نظر خود را بنویسید