منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

کرسی ترویجی شماره ۳۳ با عنوان «نقش روابط‌عمومی در ارتقای بهره‌وری سازمان» برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی سی و سومین کرسی ترویجی با عنوان «نقش روابط‌عمومی در ارتقای بهره‌وری سازمان»، به همت دانشکده فرهنگ و ارتباطات و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود. این کرسی روز شنبه ۱۶ دی‌ماه 1402 ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰، به شکل حضوری و مجازی در سالن کنفرانس طبقه سوم دانشگاه سوره اجرا می‌شود و حضور برای استادان و دانشجویان رایگان و آزاد است. همچنین به افراد شرکت‌کننده در جلسات کرسی‌های ترویجی گواهی حضور نیز اعطا می‌شود. 

در این نشست دکتر رحمان سعیدی، دانشیار دانشکده ارتباطات دانشگاه سوره و علامه طباطبایی به‌عنوان ارائه‌دهنده، دکتر امیدعلی مسعودی، دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره به‌عنوان دبیر جلسه و دکتر سید رضا نقیب السادات، دانشیار دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به‌عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

هدف از برگزاری «کرسی‌های ترویجی»، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای توسعه و ترویج فرهنگ تولید علم، نوآوری، نظریه‌پردازی، نقد و نظر در حوزه علوم انسانی، هنر و معماری، بسط و گسترش فرهنگ آزاداندیشی، نقد و مناظرات علمی، ایجاد امکان ارائه نظریات، نقدها و مناظره‌ها (برای آن دسته از صاحبان اندیشه که اندیشه‌هایشان مستلزم تکمیل، توسعه یا بازآفرینی است)، گسترش فضای عقلانیت و نهادینه‌سازی فرهنگ تضارب آراء، است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنقش روابط‌عمومی در ارتقای بهره‌وری سازمان برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید