منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره در پیامی فرارسیدن سال نو 1403 و هم‌زمانی آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را تبریک گفت. متن پیام دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره به شرح زیر است:

همکاران و همراهان گرامی؛

با سلام و درود خدمت شما خانواده عزیز و ارزشمند دانشگاه سوره

«فَانظُرْ إِلَی ءَاثَـَرِ رَحْمَت اللَّه کَیْف یُحْی الاْرْض بَعْدَ مَوْتِهَآ إِن ذَلِکَ لَمُحْی الْمَوْتَی وَ هُوَ عَلَی کُل شَی ءٍ قَدِیرٌ؛

پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست.»

سوره روم، آیه 50

زمین نفس می‌کشد، آسمان عنبرافشان و قلب‌ها همراه با باد بهاری زنده می‌شوند. هنگام تحویل سال، با جاری ساختن ذکر یا مقلب‌القلوب و عطر دل‌انگیز بهارِ رمضان، هنگامه‌ای نو از رشد و شکوفایی را آغاز می‌کنیم و به امید رشد علمی، اخلاقی و معنوی، سالی نو را تحویل می‌گیریم.

اکنون‌که با عبور از سی‌سالگی دانشگاه فرهیخته سوره، دست در دست یکدیگر تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و پرنده‌ی سوره را بر سپهر علم و دانش و شعور به پرواز درآورده‌ایم، بار دیگر نعمات پروردگار رحمان را شاکریم و از او می‌خواهیم آغاز سی و یکمین سال فعالیت دانشگاه عزیز سوره را سرآغازی از موفقیت‌ها، دستاوردها و تحول‌های ارزشمند قرار دهد.  

به حول و قوه الهی، دانشگاه سوره در حال یک بازسازی مجدد برای تبدیل‌شدن به یک مرکز علمی و آموزشی ممتاز در ایران، حوزه جهان اسلام و خارج از مرزهای بین‌المللی است و یقیناً این هدف والا، تنها با همکاری و همراهی یکایک شما خوبان در سنگر علم و فرهنگ میسر می‌شود.

این‌جانب به‌عنوان عضوی از خانواده دانشگاه سوره سال نو را به یکایک شما گرامیان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در سال جدید نوری از شادی زندگی‌تان را درخشان کند و عشق درون خانه‌هایتان جاری باشد.

 

با آرزوی سرافرازی و سربلندی شما

محمدحسین ساعی

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپیام تبریک رئیس دانشگاه سوره به مناسبت نوروز و سال نو 1403

نظر خود را بنویسید