منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نمایشگاه قلم فارسی در نگارخانه آیه دانشگاه سوره با حضور دانشجویان، مسئولان دانشگاه و استادان مطرحی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به مناسبت روز دیزاین و افتتاحیه هفته گرافیک در دانشگاه سوره در روز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ نمایشگاه قلم فارسی در گالری آیه برگزار شد. این نمایشگاه به همت کانون علمی دانشجویی گرافیک و با حمایت معاونت دانشجوی فرهنگی دانشگاه سوره برگزار شد و تا 12 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

برای برپایی این نمایشگاه، دانشگاه سوره میزبان گزیده‌ای از آثار هفته تایپ تهران شد. همچنین عاطفه محمدی، پژوهشگر تایپ به‌عنوان سخنران دقایقی را به شرح آثار فونت و تاریخ تایپ ایران اختصاص داد و دانشجویان را با آثار هفته تایپ تهران که با همکاری موزه گرافیک در گالری آیه نمایش داده شد، بیشتر آشنا کرد.

در خلال این نمایشگاه که با حضور دکتر علی جوادی معاون فرهنگی، دکتر کاظم نظری رئیس دانشکده هنر، دکتر احمدرضا کاویار مدیر فرهنگی، دکتر زهرا عسلی مدیر گروه گرافیک و سایر مسئولان دانشگاه برگزار شد، توضیحاتی پیرامون مباحث گرافیکی و شناخت فونت فرسی و تاریخچه آن با دانشجویان انجام شد. همچنین در این نمایشگاه بر لزوم برگزاری سالانه‌ هفته گرافیک و شرکت حداکثری و حضور پرشور دانشجویان در رویدادها و نشست‌های تخصصی تاکید شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبه مناسبت هفته گرافیک برگزار شد: نمایشگاه قلم فارسی در دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید