منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

ویژه برنامه‌های هفته معمار در دانشکده معماری و شهرسازی سوره  از روز شنبه 1 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ادامه داشت؛ مراسم اختتامیه این رویداد چهارشنبه 19 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، در این هفته دانشجویان فعالیت ها و برنامه های مختلفی را  در قالب ورکشاپ، سمینار، بازدید، مسابقه و ... با همراهی اساتید و مسئولین دانشگاه برگزار کردند که  ازآن جمله می توان به  ورکشاپ: طاق آجری، اریگامی، نکسورید، پورتفولیو، آموزش راینو؛ وبینارهای : آشنایی با هوش مصنوعی مولد و کاربردآن در معماری و تکتونیک و معماری ایرانی؛ مسابقات: سازه های ماکارونی، نجات تخم مرغ، آشپزی معماری؛ و بازدید از پروژه اداری- درمانی ارکید لایف و بازدید از کوچه هنر و همچنین  فعالیت هایی در حوزه مسئولیت اجتماعی شامل؛ جمع آوری فیلتر سیگار و ساخت پوکه جمع کن در محدوده خیابان فلاح پور و زیباسازی و هویت بخشی به فضای داخلی دانشگاه با ترسیم اسکیس بر روی درب آتلیه ها اشاره کرد.

اختتامیه هفته معمار در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه درحوزه هنری با حضور مسئولین دانشکاه، اساتید، دانشجویان و مدعوین برگزار خواهد شد که ضمن معرفی برنامه ها و فعالیت های هفته از نفرات برتر مسابقات نیز تقدیر می شود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهاختتامیه هفته معمار 19 اردیبهشت برگزار می شود

نظر خود را بنویسید