منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در دومین هفته از برنامه‌های کانون گرافیک به مناسبت هفته گرافیک دانشگاه سوره، نشست‌های تخصصی با موضوعات روز و مورد بحث این رشته از تاریخ 16 اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره اولین نشست تخصصی گروه گرافیک با موضوع موشن دیزاین( صدا، تصویر، حرکت) در سالن سینمای دانشگاه سوره با حضور دانشجویان برگزار شد. در این نشست، امیرحسام میرصادقی به عنوان سخنران جلسه و از اساتید و طراحان حرفه ای این عرصه، ساعاتی را در مورد موشن گرافیک دیزاین با دانشجویان به بحث و گفت‌و‌گو پرداخت.

این نشست تخصصی با سخنرانی دکتر عسلی، مدیر گروه گرافیک دانشکده هنر دانشگاه سوره، آغاز شد و پس از آن، استاد میرصادقی به معرفی حرفه‌ای خود و توضیح اجمالی درمورد مباحث جلسه پرداخت.

مباحث مطرح شده در اولین نشست تخصصی هفته گرافیک سوره، طوری طراحی و ارائه شد که مناسب افراد از همه‌ی گروه‌ها و پاسخگوی سوالات تمامی دانشجویان باشد؛ به بیان دیگر، نکاتی که عنوان شد، بر اساس نیاز‌های گروه‌های مختلف دانشجویان با سطح دانش متفاوت بود. این گروه‌ها شامل افرادی بود که قصد ورود به رشته موشن دیزاین را دارند و همینطور گروهی که موشن دیزاینر مبتدی و یا حرفه‌ای هستند.

موضوعات عنوان شده در نشست شامل مفهوم موشن دیزاین، تاریخچه، تئوری و تکنیک ها، پروسه، قوانین انیمیشن، مسیر شغلی و دیگر مباحث کلی موشن دیزاین بود.

در تمامی طول جلسه، پس از بررسی و توضیح مباحث توسط استاد میرصادقی، فرصتی از طرف ایشان برای دانشجویان قرار می‌گرفت تا ابهامات و سوالات خود را مطرح کنند و به طور کلی رویکرد نشست،گفتگو محور و بر اساس سوالات دانشجویان بود که این، یکی از از نکات مثبت در مورد نحوه‌ی تدریس استاد میرصادقی بود.

این نشست تخصصی با کمک و همکاری گروه گرافیک دانشگاه سوره و خانم دکتر عسلی، با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه و دکتر کاویار، به همت کانون گرافیک برگزار شد. امید است در برنامه‌های آتی هفته گرافیک نیز شاهد ادامه همکاری‌ها و حضور پررنگ دانشجویان باشیم.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبرگزاری اولین نشست تخصصی هفته گرافیک دانشگاه سوره«موشن دیزاین صدا، تصویر، حرکت»

نظر خود را بنویسید