منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه رم لاسپینزا با همکاری دانشگاه سوره و موسسه آموزش عالی علاءدوله گرمسار یک کارگاه آموزشی را در محل موسسه آموزش عالی علاءدوله گرمسار برگزار مینماید.
موضوع این کارگاه آموزشی به طراحی و ساخت چهار ایستگاه مترو شهر تهران با نگرش ویژه به فضای سبز و ساخت و ساز شهری تهران ، اختصاص دارد.
خانم های پروفسور د چزاریس و فررتی و آقای پروفسور دی جرجو از دانشگاه رم و آقایان دکتر اصانلو، افشار، مظاهریان و خانم دکتر صدرالاشرفی از دانشگاههای سوره، تهران و علاءدوله گرمسار اعضای کمیته علمی این کارگاه را تشکیل میدهند.
همان گونه که در فراخوان این این کارگاه آمده متقاضیان می بایست تا پایان ماه می ( 10 خرداد) نسبت به ثبت نام در این کارگاه از طریق ارسال ایمیل به مسئول فنی این کارگاه خانم پروفسور د چزاریس به ادرس: alessandra.decesaris@uniroma1.it اقدام نمایند.
ثبت نام در این کارگاه مختص فارغ التحصیلان دوره دکتری معماری و یا دانشجویان سال های آخر دوره دکتری میباشد. موضوع این کارگاه آموزشی به عنوان پایان نامه دکتری از سوی هیئت علمی دانشگاه رم پذیرفته میشود. هزینه های سفر، اقامت و پذیرایی بر عهده شرکت کنندگان میباشد. 
اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشکده معماری سوره ، کارگاه آموزشی ، رم لاسپینزا

نظر خود را بنویسید