منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

جمعی از دانشجویان دانشگاه سوره به مناسبت فرارسیدن شانزدهم آذر روز دانشجو، ضمن دیدار با دکتر ساعی رئیس دانشگاه، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، در این مراسم دانشجویان شرکت کننده پیشنهادهایی در خصوص راه اندازی دوره‌های افزایش مهارت‌های علمی و عملی در جهت شکوفایی و کارآفرینی، ارتباط بیشتر با مدیران و مسئولان دانشگاه ارائه دادند.

«دکتر محمدحسین ساعی» رئیس دانشگاه سوره، با تبریک روز دانشجو به جویندگان علم و دانش و فضیلت گفت: از حضور در جمع پر نشاط دانشجویان فعال و خلاق دانشگاه سوره بسیار خرسندم و امیدوارم این روحیه پرنشاط در افزایش علم و آگاهی شما عزیزان نقش بادوام و تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشجویان دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: از شما انتظار می رود با ایجاد بسترهای مناسب برای هماهنگی‌ و مشارکت جمعی فعالیت های گسترده تری را در مجموعه دانشگاه ایفا کنید.

رئیس دانشگاه سوره از تمامی دانشجویان دعوت کرد دیدگاه ها، انتقادها، پیشنهادها و پیام های خود را از طریق راه های ارتباطی جدید مانند QRکدهایی که در ابتدای ورودی کلاس ها، کارگاه ها و اتاق کارکنان نصب شده است اعلام کنند. دکتر ساعی، تاکید کرد: ایمیل شخصی من در وب سایت دانشگاه سوره موجود است و می‌توانید از طریق ارسال ایمیل با بنده در ارتباط باشید.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورههمزمان با 16 آذر، دانشجویان سوره با رئیس دانشگاه دیدار کردند

نظر خود را بنویسید