منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نخستین نمایشگاه و نشست تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران با حضور استادان دانشگاه سوره برگزار می شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره نخستین نمایشگاه و نشست تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران با همکاری موسسه فرهنگی هنری خانه حراج نگارخانه ترانه باران و با حضور برخی از استادان بنام دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

این نمایشگاه توسط نگارخانه «ترانه باران» به‌عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و به مدیریت محبوبه کاظمی دولابی و با همکاری صندوق اعتباری هنر و دانشگاه استاد فرشچیان با محوریت خط و خوشنویسی آثار قرآنی در عرصه هنرهای تجسمی تحت عنوان «روایت باران» در گالری‌های 1 و 2 فرهنگسرای نیاوران  روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 15 برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از 170 اثر از هنرمندانی چون یدالله کابلی خوانساری، علیاشرف صندوق‌آبادی، مهدی فلاح، محمدعلی قربانی، احمد شفیعی‌ها، حیدر موسوی و... به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه‌ باهدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی صورت می‌گیرد.

در ادامه این نمایشگاه نشست تخصصی سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر سجاد محمد یارزاده، رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان/ دکتر مهران هوشیار، دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره/ دکتر مهدی خانکه، استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان/ دکتر مهدی محمدی، استادیار و مدیر گروه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی دانشگاه سوره به بحث و گفتگو می‌پردازند.

لازم به ذکر است نمایشگاه «روایت باران» از 31 فروردین سال 1403 در فرهنگسرای نیاوران به مدت یک ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 10 تا 19و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 از این نمایشگاه دیدن کنند.

و  در پایان این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان در جلسه گواهی حضور اهدا خواهد شد .

زمان: جمعه 7 اردیبهشت‌ماه 1403 ساعت 15

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره«روایت باران»، نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی

نظر خود را بنویسید