منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاون اداری و مالی دانشگاه سوره طی پیامی ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را به همه کارکنان گرامی به ویژه بانوان شاغل در دانشگاه سوره تبریک 
گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، معاون اداری و مالی دانشگاه طی پیامی این روز فرخنده را تبریک گفت.

 پیام تبریک آقای سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه سوره به شرح زیر است:

زن به‌عنوان مادر و همسر نقش اساسی در تقویت و صیانت کانون مهم اجتماعی دارد و با بردباری و شکیبایی و تحمل جهادی خود اولین واسطه انتقال فرهنگ و مذهب و اخلاق و اجتماعی شدن از نسل پیش به نسل‌های بعدی و موخر می‌باشد. طبیعت وجودی صلح طلب و مهر ورز بالفطره و بالقوه زنان با انتقال ارزش هایی همچون شکیبایی، احترام و عدم خشونت، در بحران های مختلف خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در تحقق صلح، آرامش و امنیت یک امر تاثیر گذار به شمار می رود. زنان به‌عنوان مهمترین مولفه تحکیم بنیان یک خانواده، نقش محوری در پاسداشت و حفظ سلامت جامعه دارند.

در روز میلاد دخت نبی اكرم حضرت فاطمه زهرا (روز زن) و گرامیداشت سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  ، ضمن عرض تبریك صمیمانه این ایام خجسته را به تمامی همكاران گرانقدر و به ویژه بانوان شاغل در دانشگاه سوره تبریک عرض نموده و از تلاش مجدانه و خالصانه آنان كه همگام با مردان در راه رسیدن به اهداف والا و ارتقا و کیفیت بهتر امور دانشگاه  است  صمیمانه تشکر می‌کنم و همچنین به همسران صبور كاركنان  تبریك می‌گوییم.

 سید ایرج زارع

 معاون اداری مالی

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهپیام تبریک معاون اداری مالی دانشگاه سوره به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

نظر خود را بنویسید