منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

همایش بصیرت افزایی ویژه استادان، اعضای هیأت‌علمی و کارکنان دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره همایش بصیرت افزایی انتخابات روز جمعه چهارم اسفندماه 1402 در دیداری صمیمانه و خانوادگی ویژه کارکنان دانشگاه سوره برگزار شد.  در این جلسه دکتر کاظمی از اساتید حوزه و دانشگاه در مورد انتخابات و تاکید و تبین  مقام معظم رهبری  در این موضوع  پرداخته و نقش دشمن در جنگ شناختی در جهت کمرنگ کردن انتخابات سخنرانی نمودند.

دکتر ساعی در حاشیه این نشست علاوه بر تاکید شرکت همکاران وخانواده محترمشان در انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به زیبایی‌های ماه شعبان و وجود برکات این ماه، از حضور کارکنان قدردانی کرد. وی اوج شادی‌های مؤمن شیعه را در نیمه شعبان و میلاد امام زمان عنوان کرد و افزود: امیدواریم که از حضور و برکت حضرت حجت (عج) زمینه حضور ایشان را فراهم کنیم و به‌واسطه لطفی که خداوند به‌واسطه حضور ایشان به ما خواهد کرد عدل و انصاف در جهان محقق شده و نشاط بر جهان بشریت ظهور پیدا کند.

رئیس دانشگاه سوره در ادامه با اشاره به شرایط ظهور حضرت ولیعصر (عج) گفت: از علائم ظهور حضرت این است که ظلم و سیاهی و ستم در سرتاسر کره زمین باشد. وی مهم‌ترین ویژگی‌های یاران حضرت ولیعصر را اراده و عزم قوی آن‌ها نام برد و افزود: این افراد، با بصیرت و اراده قویی که دارند به‌راحتی فریب نمی‌خورند، از چیزی هراس ندارند و درست را از نادرست به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

دکتر ساعی ادامه داد: جامعه‌ای که قوی و قدرتمند باشد علیرغم مشکلاتی که دارد می‌تواند با اتکا به قدرت و پایه‌های اصلی و استحکامی که دارد در هنگام مشکلات و سختی‌ها از پا در نمی‌آید و باقدرت روبه‌پیشرفت قدم برمی‌دارد. وی با اشاره به انتخابات پیش رو  در کشور بیان کرد:کشور ما نیز چنین شرایطی دارد و در حال حاضر در سرتاسر دنیا به دنبال آن هستند تا از نتیجه انتخابات ایران اطلاع پیدا کنند. بحمدالله میزان شرکت‌کنندگان در انتخابات نیز مانند همیشه قابل‌قبول و مثال‌زدنی خواهد بود و درصد کمی نیز وجود دارند که مردد هستند؛ اکنون وظیفه ما است که با آگاهی و بصیرتی که از موضوع انتخابات داریم، دوستان و آشنایان را به این امر مهم اجتماعی دعوت کنیم.

رئیس دانشگاه سوره در پایان بابیان اهمیت انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور به دست خود افراد افزود: اگر مشارکت قوی و مقتدرانه صورت گیرد مطمئن باشید جنگ غزه  زودتر پایان می‌یابد، تحریم‌ها زودتر تمام می‌شود، بسیاری از مناسبات بین‌المللی تغییر می‌یابد و این اتفاق‌های بدیهی است. همچنین چنین حرکاتی به‌نوعی باقیات‌الصالحات محسوب می‌شوند که اثر آن همواره وجود دارد؛ ان شا الله که بتوانیم از بذرهایی که در این دنیا کاشته‌ایم آثار و وضعیت بهتری را برای خود، جامعه و کشورمان رقم بزنیم.

همایش بصیرت انتخابات که به همت بسیج کارکنان دانشگاه سوره برگزارشده بود، روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ در باغ‌موزه نگارستان واقع در میدان بهارستان و با حضور خانوادگی کارکنان دانشگاه سوره انجام شد.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبصیرت انتخابات با شناخت صحیح انجام می‌شود/ همایش بصیرت انتخاباتی برگزار شد

نظر خود را بنویسید