منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مجمع عمومی دوسالانه انجمن ملی سواد رسانه‌ای ایران به میزبانی دانشگاه سوره برگزار و دانشگاه سوره به عنوان قطب سواد رسانه‌ای کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، دکتر امیدعلی مسعودی، نایب رئیس انجمن ملی سواد رسانه‌ای ایران در حاشیه این جلسه به تعامل و تفاهم صورت گرفته با دانشگاه سوره برای توسعه و ارتقای سواد رسانه‌ای در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: انجمن ملی سواد رسانه‌ای ایران در دوره دوم فعالیت خود یک تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه سوره دارد که به موجب آن 84 مدرس در سراسر کشور آموزش دیدند.

وی افزود: این دوره طی 2 ترم با هزینه شخصی افراد که اغلب از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بودند انجام شد که در نهایت 32 نفر از آنها موفق شدند در هر دو ترم حضور داشته و مدرک حرفه‌ای مدرسی سواد رسانه‌ای را دریافت کنند.

دکتر مسعودی خاطرنشان کرد: این افراد در سراسر کشور جلساتی را برای اشاعه و تقویت سواد رسانه‌ای در خانواده‌ها و نیز برای ائمه جمعه برگزار می‌کنند. علاوه بر آن با تلاش دکتر ساعی ریاست محترم دانشگاه سوره و تعاملی که با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری انجام شده است، مقرر گردید انجمن ملی سواد رسانه‌ای ایران اولین جلسات خود را با امتیاز دفتر نهاد در دانشگاه سوره برگزار کند. این کار در حال سپری کردن مراحل نهایی است و پس از دریافت موافقت‌ها اجرا می‌شود.

نایب رئیس انجمن ملی سواد رسانه‌ای ایران یادآوری کرد: با تعاملات صورت گرفته میان انجمن و دانشگاه سوره، خواهیم توانست در تمامی دانشگاه‌های کشور علاوه بر مدرسین معارف، مدرسین سواد رسانه‌ای هم داشته باشیم. علاوه بر آن دانشگاه سوره به عنوان قطب سواد رسانه‌ای کشور می‌تواند فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهدانشگاه سوره قطب سواد رسانه‌ای کشور شد

نظر خود را بنویسید