منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره در راستای اهداف فرهنگی و پژوهشی خود هفته هنر انقلاب اسلامی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سال روز شهادت سید مرتضی آوینی مجموعه برنامه‌های پژوهشی هفته هنر انقلاب اسلامی از 26 تا 29 فروردین به‌صورت حضوری و برخط از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس طبقه سوم دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

«سیر تحول اجتماعی هنر انقلاب اسلامی ایران» عنوان مجموعه سمینارهای این دوره خواهد بود که توسط دانشکده هنر به همراهی معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزار شده و دکتر رامتین شهبازی مسئولیت دبیر علمی این دوره از هفته هنر انقلاب را بر عهده خواهد داشت. در همین راستا استادان شاخص رشته‌های مختلف هنری دیدگاه‌ها و عقاید خود را درباره موضوع مطرح‌شده در این مجموعه سمینارها ارائه خواهند داد.

در روز نخست، 26 فروردین‌ماه کاظم نظری رئیس دانشکده هنر و مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، شهریار زرشناس، سید غلامرضا اسلامی و کامران شریفی پیرامون مبانی نظری هنر انقلاب اسلامی، معماری و عکاسی سخن خواهند گفت. دبیری این جلسه به عهده امیررضا نوری‌پرتو است.

دوشنبه 27 فروردین‌ماه دومین روز از سلسله برنامه‌های هفته هنر انقلاب با حضور زکیه سادات طباطبایی، معاون پژوهشی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی، محمدحسین ناصر بخت و مهدی خانکه برگزار می‌شود. موضوعات مطرح‌شده در این روز هنر انقلاب اسلامی و گرافیک، نمایش‌های سنتی و صنایع‌دستی بوده و مهران هوشیار دبیری این جلسه را عهده‌دار خواهد بود. 

به دلیل نام‌گذاری هفته هنر انقلاب اسلامی که مصادف با شهادت سید مرتضی آوینی است یک روز به موضوع سینما اختصاص داده‌شده است. به همین منظور روز سه‌شنبه 28 فروردین 1403 علاوه بر حضور یوسف خجیر قائم‌مقام دانشگاه سوره و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مجید شاه‌حسینی رئیس فرهنگستان هنر ایران، علی‌اصغر فهیمی فر و اکبر نبوی درباره سینما و هنر انقلاب اسلامی سخن گفت و احمد علی سجادی صدر دبیری جلسه را انجام خواهد داد.

در روز اختتامیه، چهارشنبه 29 فروردین‌ماه 1403 نیز محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرتضی گودرزی دیباج، تاج‌بخش فناییان و امیررضا مافی علاوه بر مباحث نظری هنر انقلاب اسلامی درباره نقاشی، تئاتر و انیمیشن سخنرانی خواهند کرد. 

برای حضور به‌صورت مجازی نیز آدرس زیر در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود.

https://panel.soore.ac.ir/join/mpe7o8u6rb  

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورههفته هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه سوره برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید