منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

جزییات دریافت وام شهریه برای نیمسال دوم تحصیلی 1403-1402 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، مراحل دریافت وام شهریه به شرح زیر است:

لطفا از تاریخ 1403/02/01 لغایت 1403/02/20 نسبت به ثبت تقاضای وام خود در پورتال دانشجویی طبق روش زیر اقدام نمایید. (این تاریخ منوط به عدم اتمام بودجه می باشد.)

1- مراجعه به سایت refah.swf.ir

2- طبق دستورالعمل اعلامی صندوق رفاه دانشجویان از این پس دانشجویان جدید الورود تنها از صندوق رفاه دانشجویان می توانند وام دریافت نمایند با ارائه سند تعهد محضری دریافت وام داشته باشند. (دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یک ضامن و دوره دکترا دو ضامن مورد نیاز است.)

4- کلیه دانشجویان موظف به درج شماره حساب بانک تجارت در بخش تکمیل اطلاعات هویتی می باشند.

5- ثبت درخواست های وام شهریه در حال حاضر برای دانشجویان شاغل امکان پذیر نمی باشد.

6-  در نیمسال جاری مبلغ وام برای دانشجویان مقطع کارشناسی 30 میلیون ریال و برای دانشجویان کارشناسی ارشد 50 میلیون ریال و برای دانشجویان دوره دکترا 70 میلیون ریال می باشد.

7- ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن صرفا برای دانشجویانی که بیش از 120 میلیون تومان وام دریافت خواهند نمود الزامی می باشد.

8- با توجه به تغییر در روند ابلاغ بودجه از طرف صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام در سایت و تحویل برگه سند تعهد، الزامی برای گرفتن وام ایجاد نمی نماید و با توجه به محدودیت سقف پرداخت وام اولویت با دانشجویانی است که زودتر نسبت به ثبت تقاضای وام اقدام می نمایند.

9- بعد از ثبت مدارک در سامانه فوق الذکر، نسبت به ارائه اصل مدارک به امور دانشجویی اقدام نمایید در غیر این صورت وام درخواستی شما ظرف مدت 24 ساعت از کارتابل کارشناس امور دانشجویی خارج و وام شما پرداخت نخواهد شد.

10- دانشجویان محترم نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی دقت لازم را داشته باشند. با توجه به اینکه اطلاعات از سامانه ثبت احوال و وزارت علوم استعلام برخط دارد، در صورت درج مشخصات ناقص و اشتباه پرونده تایید نمی گردد.

11- شماره تماس جهت ارتباط با کارشناس جهت رفع ایرادات 66858083-66858017-66676740 داخلی 27

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهقابل توجه متقاضیان وام شهریه نیمسال دوم 3-02

نظر خود را بنویسید